середу, 27 січня 2016 р.

Привітання


Доброго здоров'я!!!
Портфоліо викладача


Вас вітає Дядькова Людмила Михайлівна - викладач математики, інформатики та ІКТ  вищої категорії, викладач-методист
Дніпропетровського центру професійно-технічної освіти



                      ПЕДАГОГІЧНЕ ЕСЕ
«Коли учневі вдається відшукати чарівність навіть у розв’язанні алгебраїчних і геометричних задач, тоді можна буде сказати очевидно, що цей учень цілком здатний узяти на себе і довести до кінця всяку розумову працю, якою не була б вона черствою і втомливою».

Д. Пісарєв

Коли я закінчувала школу, то знала, що вступатиму на механіко-математичний факультет за спеціальністю – математика.
Я завжди любила цей предмет. Чому? За красоту, точність, логічність, алгоритмічність і в той же час нестандартність, нетривіальніть, … Цей список можна продовжувати далі і далі. Світ математики нескінченний.
Чому учні часто не знають математики? Чому для дітей цей предмет є таким важким та незрозумілим?  Серед учнів, які приходять навчатися до нас після 9-го класу лише одиниці мають високий бал, кілька – достатній, більшість – середній або навіть низький.
Математика – наука, в якій важливий  кожний камінець. Якщо пропустити хоч один, наш будинок може розвалитися. Мало знати правило або формулу, треба їх вправно використовувати. Математика – це гімнастика розуму і тільки регулярні вправи принесуть титул чемпіона.
На перших уроках я говорю дітям: «Ніколи не кажіть, що ви не розумієте математики, що ви її не знаєте, що ніколи не зможете розв’язувати приклади та задачі. Говоріть – «я спробую, я зможу, я зрозумію»».
Для мене математика не суха наука, а струнка, логічна система. Я прагну залучити дітей до математики як до частини людської культури. З часом до моїх учнів приходить розуміння того, що серйозне заняття цією наукою виховує характер, виробляє терпіння і увагу, формує волю, робить людей більш врівноваженими і зосередженими.

Любов до дітей, до професії не зникає, а кожного дня стає ще мудрішою і глибшою. В нашій родині професія вчителя стала традицією: моя мама працювала вчителем початкових красів більше 30 років, моя донька  викладає біологію та хімію. Найти своє покликання, ствердитися в ньому – це щастя педагога.

Немає коментарів:

Дописати коментар